Главная | Регистрация | Вход | RSSНеділя, 05.05.2024, 15:39

Новгородківська ЗШ І-ІІІ ступенів

Меню сайта
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всього відповідей: 56
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Информация для родителей

ПАМ'ЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ НА ЧАС ЛІТНІХ КАНІКУЛ
 

1. Не залишайте дітей без нагляду. Ви повинні знати, де знаходиться ваша дитина протягом дня і ночі.

2. Слідкуйте, щоб діти обережно поводилися з вогнем.

3. Використання піротехнічних засобів небезпечне для життя і здоров’я.

4. Нагадуйте дітям, що необхідно дотримуватись правил дорожнього руху.

5. Не дозволяйте, щоб діти ходили на водоймища.

6. Категорично забороніть дітям грати в недобудованих,зруйнованих, аварійних будівлях або на території поблизу таких об'єктів.

7. Нагадуйте правила поводження з побутовим газом під час користування газовими плитами.

8. Пам’ятайте про правила поводження з бездоглядними свійськими тваринами.

9. Не допускайте, щоб Ваші діти вживали алкогольні напої.

10. В разі необхідності телефонуйте:

- при пожежі - 101

- до міліції - 102

- швидка допомога - 103

- служба газу - 104

 

Сімейне виховання

ЗАГАЛЬНІ УМОВИ СІМЕЙНОГО ВИХОВАННЯ ВИЗНАЧЕНІ А.МАКАРЕНКОМ

* треба правильно виховувати, щоб потім не довелося займатися перевихованням; 
* треба пам’ятати, що саме ви керуєте сім’єю, а не діти вами;
*  необхідно мати точну мету і програму виховної роботи; 
* треба завжди пам’ятати, що дитина – не тільки ваша радість, але й майбутній громадянин, що ви відповідаєте за неї перед країною; 
* треба насамперед самому бути громадянином і вносити своє громадянське самопочуття у сім’ю; 
* треба ставити суворі вимоги до власної поведінки; 
* не слід покладатися ні на які рецепти і фокуси виховання, треба бути серйозним, простим і щирим; 
* не треба розраховувати на велику витрату часу, треба вміти керувати дитиною, а не оберігати її від життя. 

 

Поради батькам, у яких діти з особливими потребами

   У процесі виховання та догляду дитини ви маєте бути уважними, спостерігаючи за відповідністю (чи невідповідністю) психофізичного розвитку її віку; відстежувати своєчасність проходження основних етапів розвитку (коли почала сиділи, вставати, фіксувати погляд, стежити за рухом іграшки, брати її  в руку, координувати рухи руки і погляду, коли з’явилися агукання і лепет, перші слова тощо).
   Зверніть увагу на емоційний розвиток дитини. Якщо в її поведінці вчасно не формуються такі яскраві вияви емоційного розвитку як усмішка, інтерес до обличчя людини, впізнавання близьких, адекватний відгук на вплив ззовні; спостерігається пасивність у контактах з оточенням, або, навпаки, надмірна збудливість, - це має насторожити вас. Не розцінюйте ці тривожні тенденції як прояв особливого характеру малюка.
   Ви, як батьки маєте правильно розуміти суть порушення дитини, а також відповідні особливості її розвитку. В одних випадках дитині не приділяють достатньої уваги: не розуміючи особливостей її розвитку, не вміючи знайти до неї правильний підхід, батьки виховують її стихійно, під впливом обставин. Це, звісно, призводить до  того, що вона відстає в розвитку, часто неадекватно реагує на певні вимоги. В інших обставинах батьки надмірно опікають, оберігають від усіляких труднощів, намагаються все зробити для неї і замість неї. Вони стають очима, вухами, руками… Відтак діти стають безпорадними і також відстають у розвитку. Термін «сліпа любов».
   Ось чому ви маєте докласти максимум зусиль для фізичного, розумового та емоційного формування малюка, зважаючи на те, що процес буде тривалим і непростим.
   Якщо ви будете терплячим і не квапитимете дитину, вона поступово навчиться всього.Намагайтесь зробити так, щоб малюк постійно відчував, що спілкування з ним приносить вам радість. Так йому буде значно легше навчатися.

Якщо ваша дитина народилась не такою, як інші

   Якщо ваша дитина народилась не такою, як інші, ви, безумовно, матимете проблем більше, ніж інші батьки. Перед вами, напевно, постануть запитання, на більшість із яких ви не зможете знайти відповіді одразу: "Чому це сталося з моєю дитиною?", "Чи немає в тому, що сталося, нашої вини?", "Чи можна щось зробити для того, щоб урятувати дитину, виправити відхилення?", "Якою виросте моя дитина, як складеться її доля?", "Як жити далі?".
   Такі проблеми хвилюють багатьох батьків, адже щодня на світ народжуються немовлята, яких ми називаємо дітьми з особливими потребами, На них, як і на кожного малюка, чекає своя неповторна доля. Однак для того, щоб спробувати зробити його щасливим, вам необхідно реально оцінювати ситуацію і не впадати у відчай, Адже стрес через інвалідність переживають батьки, а не малята. Бо якщо дитину просто люблять усі, хто її оточує, піклуються про неї, вона не усвідомлює  того, що чимось відрізняється від більшості.
   Пам’ятайте: ви не самі. За всю історію розвитку суспільства набуто цінний досвід лікування, догляду та виховання таких дітей.

Завдання батьків, які виховують дитину з особливими потребами

   1.    Незважаючи на обмежені можливості дитини, ставитися до неї як до дитини з особливими потребами, яка вимагає спеціального навчання, виховання і догляду.
   2.    За допомогою спеціальних рекомендацій, порад та інструкцій дефектолога, соціального педагога, лікаря чи реабілітолога поступово і цілеспрямовано:
   •    навчати дитину альтернативних способів спілкування;
   •    навчати основних правил поведінки;
   •    прищеплювати навички самообслуго¬вування;
   •    формувати вміння, що допоможуть по¬долати стреси;
   •    виявляти та розвивати творчі здібності;
   •    розвивати зорове, слухове, тактильне сприйняття.
   3.    Створювати середовище емоційної без¬пеки:
   •    дитина має виховуватися в атмосфері любові та добрих стосунків між усіма членами сім’ї;
   •    слід додержуватися постійного режиму дня;
   •    треба позбавитися небезпечних речей, предметів, що спричиняють у дитини страх чи іншу негативну емоційну реакцію.
   4.    Відвідувати групи підтримки і взаємо¬допомоги, де можна відверто висловлювати свої думки.
   5.    Батьки повинні навчитися:
   •    поважати дитину;
   •    сприймати її такою, яка вона є;
   •    хвалити й заохочувати до пізнання нового;
   •    стимулювати до дії через гру;
   •    розмовляти з дитиною, слухати її, спостерігати за нею;
   •    не боятися щохвилини за її життя;
   •    не піддаватися всім примхам і вимогам дитини;
   •    бути реалістом щодо своїх можливостей;
   •    підтримувати і допомагати один одному;
   •    не забувати про себе, ставитися до себе позитивно й розвивати в себе почуття гумору;
   6.    Брати тайм-аут.
Розв’язувати ці завдання можна лише тоді, коли батькам надати своєчасну соціально-педагогічну і психологічну допомогу. Соціально-педагогічна допомога сім’ї, яка виховує дитину з особливими потребами, — це сімейноцентрована практика, що спрямована на соціалізацію дитини.

 

Информация для родителей

 

      Згідно спільного наказу ГУОН, МОЗ та наказу КМДА № 159\277 від 2009 р."Про проходження щорічних медичних профілактичних оглядів учнями загальноосвітніх навчальних закладів", до початку нового 2012-2013 навчального року всім дітям шкільного віку необхідно пройти профілактичний огляд у педіатра. На початок нового навчального року батьки учнів мають надати відповідну форму довідки, що надається. Заповнена довідка має містити печатку та штамп медичної установи та печатку лікаря.

 

ТЕКСТ ЗВЕРНЕННЯ:

 

Шановні батьки!

Не залишайте дітей без нагляду!

Дбайте про безпеку своїх дітей, дотримуючись правил безпечної поведінки в побуті. Виховуйте у дітей навички культури безпечної поведінки, демонструючи на власному прикладі обережність у поводженні з вогнем, газом, водою, побутовою хімією, ліками. Виділіть декілька хвилин на відверту розмову з дітьми. Пам'ятайте, ці хвилини вимірюватимуться ціною життя. А щоб неждана мить не стала початком великої біди - потрібно давати дітям чіткі знання і вміння, як діяти в тій чи іншій ситуації.

Пам'ятайте, що життя ваших дітей залежить лише від вас самих!

 

ПРАВА І ОБОВ'ЯЗКИ БАТЬКІВ

 Сімейний кодекс України

(вступив у силу з 01 січня 2004 року)

 

Стаття 141.

Рівність прав та обов'язків батьків щодо дитини

1. Мати, батько мають рівні права та обов'язки щодо дитини, 

    незалежно від того, чи перебували вони у шлюбі між собою.

2. Розірвання шлюбу між батьками, проживання їх окремо від

    дитини не впливає на обсяг їхніх прав і не звільняє від

    обов'язків щодо  дитини.

 

Стаття 152.

Забезпечення права дитини на належне батьківське виховання

1. Право дитини на належне батьківське виховання 

    забепечується  системою державного контролю, що 

    встановлена законом.

2. Дитина має право противитися неналежному виконанню

     батьками  своїх обов'язків щодо неї.

3. Дитина має право звернутися за захистом своїх прав та

    інтересів до  органу опіки та піклування, інших органів

    державної влади, органів  місцевого самоврядування та

    громадських організацій.

4. Дитина має право звернутися за захистом своїх прав та

    інтересів  безпосередньо до суду, якщо вона досягла

    чотирнадцяти років.

 

Стаття 155.

Здійснення батьківських прав та виконання батьківських обов'язків

1. Здійснення батьками своїх прав та виконання обов'язків

    може  ґрунтуватися на повазі до прав дитини та її людської     

    гідності.

2.  Батьківські права не можуть здійснюватися всупереч 

    інтересам  дитини.

3.  Відмова батьків від дитини є неправозгідною, суперечить

     моральним  засадам суспільства.

4. Ухилення батьків від виконання батьківських обов'язків є

    підставою  для покладення на них відповідальності,  

    встановленої законом. 

 

ОБРАЩЕНИЕ К РОДИТЕЛЯМ

 

УВАЖАЕМЫЕ РОДИТЕЛИ! 

Лето – самая беззаботная пора для детей. Для родителей нет большего счастья, чем видеть детей здоровыми, радостными и веселыми. Дети, очень подвижные и любознательные, часто бывают беспечными, невнимательными. Каникулы – время отдыха, развлечений, забав, время походов, экскурсий, путешествий. 
Одним из наиболее тревожных факторов нестабильности общества является подростковая преступность, связанная, прежде всего, с употреблением подростками спиртного и наркотических средств. Эта беда может коснуться каждой семьи. Большинство преступлений, особенно тяжких, групповых, совершаются в вечернее и ночное время, когда родители находятся дома и не контролируют своих детей. 
Родительская беспечность является одной из основных причин совершения правонарушений и преступлений. 
ПРЕСТУПЛЕНИЯ МОЖНО ПРЕДОТВРАТИТЬ!

 


Очень многое зависит от Вас, родители! Будьте внимательны к своим детям! Знайте их окружение, круг интересов, контролируйте днём и ночью. 
Мы считаем, что только совместными усилиями родителей, педагогов, милиции, общественности нашего района мы сможем достучаться до каждого. 
Задача всех нас - сделать всё необходимое для благоприятного отдыха детей, не допустить несчастного случая. 
ДЕТИ ДОЛЖНЫ БЫТЬ ЖИВЫ И ЗДОРОВЫ!

«Школьный портфель» 

Когда первоклассник переступает порог школы, очень важно, чтобы в его портфеле находились все необходимые канцелярские принадлежности. Это поможет вашему ребенку правильно организовать свое рабочее место в классе. 
— обернутые учебники и тетради (в соответствии с расписанием); 
— пенал, в котором находятся две ручки с синей пастой, ручка с зеленой пастой, два 
простых карандаша, цветные карандаши (5 цветов), резинка для стирания; 
— деревянная линейка длиной 25–30 см 



Перечень необходимых предметов: 

Для рисования: 
• акварель (гуашь); 
• кисти — «белка» 
• палитра (небольшой лист); 
• баночка для воды; 
• тряпка; 
• клеенка; 
• альбомные листы (формат А–4); 
• большие листы (формат А–2)

 

Для работы с бумагой и картоном: 
• цветная бумага; 
• цветной картон; 
• ножницы; 
• клей ПВА; 
• клеящий карандаш; 
• линейка; 
• простой карандаш; 
• резинка для стирания.

 

Как помочь ребенку в подготовке домашнего задания? 


1. Проверьте, правильно ли организовано рабочее место ребенка. 
— Рабочее место должно быть достаточно освещено. 
— Источник света должен находиться спереди и слева, чтобы на тетрадь не падала тень от головы или от руки. 
— Во время приготовления уроков на столе не должно быть лишних предметов. 

2. Приучите ребенка вовремя садиться за уроки. 
— Приступать к выполнению домашнего задания лучше всего через 1–1,5 часа после возвращения из школы. 

3. Не разрешайте ребенку слишком долго сидеть за рабочим столом. Своевременно устраивайте небольшие перерывы. 

4. Ни в коем случае не давайте ребенку дополнительных заданий кроме тех, которые ему задали в школе. 

5. Не заставляйте переделывать плохо выполненную классную работу. 

6. Первое время следите за тем, все ли уроки сделаны. 

7. Присутствуйте при подготовке ребенком домашних заданий, подбадривайте его, объясняйте, если он что-то не понял или забыл, но не подменяйте его деятельность своей. 

8. Требуйте, чтобы домашнее задание было выполнено чисто, аккуратно, красиво. 



Успех в решении такой сложной задачи, как успешная учеба ребенка в школе, зависит от эффективного сотрудничества школы и семьи. Опыт показывает, что никакая самая хорошая школа не может полностью заменить ребенку семью, семейное воспитание. Единство требований семьи и школы — очень важный принцип воспитания. Школа дает ребенку научные знания и воспитывает у него сознательное отношение к действительности. Семья обеспечивает практический жизненный опыт, воспитывает умение сопереживать другому человеку, чувствовать его состояние. Ребенок, лишенный родительской нежности, вырастает замкнутым, неконтактным. 

Помните! Ребенок — самая большая ценность в вашей жизни. Стремитесь понять и узнать его, относитесь к нему с уважением, придерживайтесь наиболее прогрессивных методов воспитания и постоянной линии поведения: 

— советуйтесь с ним, невзирая на возраст; 
— признайтесь сыну (дочери) в ошибке, совершенной по отношению к нему (к ней); 
— извинитесь перед ребенком в случае вашей неправоты; 
— почаще ставьте себя на его место; 
— всегда воздерживайтесь от употребления слов и выражений, которые могут ранить ребенка; 
— пытайтесь устоять против детских просьб и слез, если уверены, что это каприз, мимолетная прихоть; 
— не стесняйтесь рассказывать поучительные случаи из своего детства, представляющие вас в невыгодном свете; 
— сохраняйте самообладание, даже если поступок ребенка вас вывел из себя. 

Если 
- ребенка постоянно критикуют, он учится ненавидеть 
- ребенка высмеивают, он становится замкнутым 
- ребенка хвалят, он учится быть благородным 
- ребенка поддерживают, он учится ценить себя 
- ребенок растет в упреках,

Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Травень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архив записей
Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • База знаний uCoz

  • Copyright MyCorp © 2024
    Зробити безкоштовний сайт з uCoz