1.Керівники шкільних методичних об’єднань обираються з числа найбільш досвідчених, авторитетних, творчо працюючих учителів членами методич-ного об’єднання і затверджуються наказом директора школи.
2.Керівник шкільного методичного об’єднання:
·чітко і конкретно визначає зміст роботи ШМО відповідно до цілей і завдань методичної роботи закладу, визначених програмою його розвитку, науково-методичною проблемою, нормативною базою викладання предметів, методичними проблемами всіх рівнів;
·визначає пріоритетні напрями роботи, завдання ШМО, функціональні обов’язки його членів;
·складає план роботи ШМО на навчальний рік на аналітико-діагностичній основі;
·активізує і систематизує роботу ШМО, організовує науково-дослідницьку, експериментальну, інноваційну роботу вчителів;
·відповідає за велення належної документації ШМО;
·готує і проводить загальні засідання ШМО(4-5 разів на рік);
·організовує взаємовідвідування уроків учителів, відвідує уроки;
·організовує методичні виставки , видавничу діяльність членів ШМО, участь у професійних конкурсах , ярмарках педагогічних ідей тощо;
·забезпечує готовність шкільних команд д участі в олімпіадах, конкурсах, учнівських конференціях; проведення першого етапу Всеукраїнської предметної олімпіади;
·збирає аналізує і надає заступнику директора інформацію про результати проведених моніторингових контроль-них робіт;
·керує організацією проведення предметної декади (тижня), Тижня методичної майстерності;
·бере участь у вивченні стану викладання предмета, перевірках виконання навчальних програм, ведення учнівських зошитів. Підготовці і проведенні педагогічних рад, нарад при директорові, педагогічних консиліумах;
·контролює проведення позакласної роботи з предмета(факультативи, спецкурси, гуртки);
·проводить діагностику вчителів, здійснює її аналіз з метою корекції роботи ШМО;
·за результатами роботи за рік подає аналітичний звіт заступнику директора закладу з НВР та визначає мету, завдання і зміст діяльності ШМО на наступний рік;
·керівник ШМО – член методичної ради школи.